Rovira Fusté SL — joyería in Reus

Estamos felices de saludarlo!

Rovira Fusté SL

joyería at Carrer de Llovera, 28-30, 43201 Reus, Tarragona, Spain, Reus, Cataluna, 43201 . Aquí encontrarás información detallada sobre Rovira Fusté SL: dirección, teléfono, fax, horario de atención, comentarios de clientes, fotos, direcciones y más.

Horario de apertura

  • Monday
    10:00 AM – 1:30 PM, 5
  • Tuesday
    10:00 AM – 1:30 PM, 5
  • Wednesday
    10:00 AM – 1:30 PM, 5
  • Thursday
    10:00 AM – 1:30 PM, 5
  • Friday
    10:00 AM – 1:30 PM, 5
  • Saturday
    10:00 AM – 1:30 PM, 5
  • Sunday
    Closed

Clasificación

4
/
5
Residencia en 7 reviews

Contactos

Categorías:
Región:
Cataluna
Dirección:
Carrer de Llovera, 28-30, 43201 Reus, Tarragona, Spain, Reus, Cataluna, 43201
City:
Reus
Postcode:
43201

Photo gallery

Office photos Rovira Fusté SL
  • Rovira Fusté SL road map
  • Rovira Fusté SL satellite image

Acerca de Rovira Fusté SL

Rovira Fusté SL es España joyería basado en Reus, Cataluna. Rovira Fusté SL está ubicado en Carrer de Llovera, 28-30, 43201 Reus, Tarragona, Spain,


Por favor contactarRovira Fusté SL utilizando la información a continuación: Dirección, Número de teléfono, Fax, Código postal, Dirección del sitio web, Correo electrónico, Facebook. Encontrar Rovira Fusté SL Horarios de apertura e indicaciones de manejo o mapa. Encuentre comentarios y calificaciones reales de clientes o escriba su propia opinión.



¿Eres tu el dueño?
Puede hacer un cambio a la compañía:
Edita esta página

Reseñas de Rovira Fusté SL

  • Fernanda
    Adicional 2016.05.05
    Vaig coneixer la joieria per el Tot Nuvis, buscant aliances, i després d'anar a varies, la confiança i la qualitat preu ens van convencer! des del dia de la nostra boda fins als detalls per familiars, sempre hi vaig, pq hi ha productes per tot tipus de pressupost, i en aquests temps és important!
  • Aitana
    Adicional 2016.04.30
    Veig que no sóc la única a qui no li agrada aquesta botiga. Els empleats i propietaris, miren amb prepotència com si al atendre al client, li estessin fent un favor. No la recomano gens . N' hi-ha de molt millors, en tots els aspectes
  • Salome
    Adicional 2015.09.03
    Mi familia siempre había ido en esta joyería, y desde hace unos 10 años, que me casé, me hice asidua y siempre que tengo que hacer algún detalle voy a esta joyería. Sobretodo por la confianza que me dan y el trato que recibo. Para la comunión de los niños, me lo pusieron muy fácil, tienen una gran variedad que no me hizo falta buscar más ni comparar con otras.
  • Gabriel
    Adicional 2015.07.15
    Vaig decidir anar a Rovira i Fusté a explicar el que m'havia passat. Creia que potser no era només jo, l'estafada, sinó que potser la persona a qui ells envien les joies per les reparacions els havia cobrat a ells per un brillant i havia posat el cristall. Tot i això, considero qur hauria de ser feina seva comprovar que quan reben l'anell arreglat tot sigui correcte. La meva sorpresa va ser gegant quan, un cop a la joieria, primer de tot es van mirar l'anell i em van dir que no era veritat que hi hagués un cristall, que tot éren brillants autèntics. Quan els vaig dir qui havia certificat que allò era un cristall (vaig fer-li una trucada des de la botiga, amb el propietari amb la cua entre les cames i demanant disculpes al gemmista), em van dir que el podia haver canviat jo després que ells me'l tornessin en el seu moment amb el brillant. De fet, em van negar que fos possible que la 'culpa' fos d'aquesta tercera persona (dedueixo que ja devien tenir ben clar que l'estafa era obra d'ells). Pensava que potser tindrien una assegurança per casos com aquest. Veient que, tot i donar-los l'opció d'arreglar el seu error 'a bones' i posar-me el brillant (que, repeteixo, vaig pagar en el seu moment), no en tenien la més mínima intenció, només em va quedar demanar el llibre de reclamacions i posar-ne una. Em van fer passar a un lloc apartat de la botiga (els devia estar espantant la clientel·la, explicant com se les gasten i com fan negoci estafant els clients), i allà vaig posar-la i em van fer sortir per la porta del darrere sense dir-me ni adéu. A casa, sempre havíem comprat les joies a aquesta botiga. Al principi perquè hi treballava una amiga de la família, i després ja per inèrcia i perquè estàvem contents. Mai més, però. I espero que tan de bo tothom faci com jo, perquè és de ser molt arrossegat fer diners a base de tornar joies amb cristalls de Swarovski a gent que es pensa que porta un brillant (que ha pagat, i a un preu ben elevat). Si hi heu comprat i/o portat a reparar alguna joia, us recomano que aneu al gemmista (està a un dels carrers que baixen de Prat de la Riba) a assegurar-vos que no us han estafat.
  • Sebastian
    Adicional 2015.04.14
    SÓN UNS ESTAFADORS. Vaig comprar-hi un anell amb molts brillants petitets. Al cap del temps en va caure un i el vaig portar perquè me'l canviéssin. 80€. Al poc temps, va caure el del costat, i quan vaig tornar a portar-lo em van dir que no es podia posar un brillant nou sinó que s'havia de refer l'anell sencer i tornar a posar tots els brillants a lloc, d'un en un. Tot això per un preu desorbitat. A més, em van dir que era culpa meva que ela brillants caiguessin perquè portava dos anells al mateix dit i el fregament amb l'altre havia causat que passés això. Intentant no haver de pagat el munt de diners que em volien cobrar pel que ells consideraven "l'única solució al meu problema", vaig portar-lo al joier del meu barri i li vaig demanar si ell podia, simplement, posar-m'hi un brillant de la mida corresponent. La meva sorpresa va ser quan em va preguntar si m'havia caigut el brillant del costat. "Com ho sap?", li vaig preguntar. Resulta que en lloc de posar-me el brillant que em van cobrar (a un preu molt superior del que costa realment una peça tan petita, segons em van confirmar més tard) em van posar un cristall de Swarovski. Abans de fer el ridícul, vaig portar-lo a un gemmista (que va resultar ser el president de l'Associació de Joiers de la província de Tarragona), i aquest em va confirmar que al tros de vidre que m'hi van posar s'hi podia llegir la marca i tot, quan es mirava amb les eines corresponents.
  • Alejandro
    Adicional 2014.10.08
    Me encanta esta joyería, a parte de tener joyas preciosas y con un tamaño ideal para mi (ni muy grande ni muy pequeño) me encanta. Mi madre siempre compra aquí y es un gusto para mi llevar cosas de esta joyería. Primero por la calidad de sus joyas, segundo por el arte que tienen a la hora de crear diseños femeninos y tercero por el trato inmejorable des de el dueño, toda su familia y sus trabajadores. Siempre un encantó
  • Sofia
    Adicional 2014.02.08
    Rut Abelló Cort
Deje su propia opinión sobre la compañía:
Para reducir
Por favor califica: